OT: chveni obrazu

brz na centrum.cz brz na centrum.cz
Středa Srpen 15 09:10:03 CEST 2001

>Je to pravidelne v nejakem rytmu, ci nepravidelne trhani?

je to asi jako latinskoamericky tanec: po chvilich i uplne
stability se radecky nahle rozkrepci a za nejaky cas zvolni,
pak zase zrychli... Nahodna harmonicnost? Asi tak nejak...

> A odstranil jste i ten silovy rozvod co vam vede za zdi?

To jsem chtel tim alobalem... :o)

>dneska jsem vyresil uplne stejny problem. Nechtelo se mi
stehovat a tak
>jsem vymenil monitor a chveni a vlneni obrazu prestalo.

Zkusil jsme presne to stejne: pujceny monitor sice chvel, ale
na hranici zjistitelnosti, rozhodne mene nez ta moje plecka.
Tot ma cesta budouci: vydyndat nove zobrazovadlo.

>Z druhe strany zdi mam totiz rozvadec pro cely cinzak.

Jsme u toho: ja mam nad sebou BTS nejmenovaneho nevazane-
-odvazaneho mobilniho operatora (coz jsem prekvapive vyzkoumal
az vcera, kdyz jsem dumal nad vazbou chveni a chodu vytahu :o)

Nema nekdo zkusenost s rusivym vlivem tohoto generatoru elmag
smogu?

>Je to takove klepani jednotlivych radek ( nezavisle na sobe -
>proto tolik boli oci ), nebo celeho obrazu?
>Predpokladam, ze to dela jen v grafickem rezimu.

nee, dela to i na terminalu. a asi ano, jen radky:
mam totiz pocit ze se chveje kupr levy horni kvadrant a
zbytek je klidny (ale to mi jiz ted musi potvrdit
muj oftalmolog, prestavam rucit za to co vidim)

>1) klepe se monitor na vsech mistech mistnosti?

neklepe se stale, to ztezuje odhad. ale ano, v me
mistnosti se klepe +/- vsude stejne. Nekde mozna min,
ale je to tezke odhadnout.

>2) klepe se v mistnosti i jiny podobny monitor?

ano, ale vetsinu casu na hranici sledovatelnosti. nekdy
se silne nahle rozklepe: to me vedlo k dojmu, ze se jedna
o problem v siti. Vymena to _pravdepodobne_ vyresi, nicmene
jsem se chtel PT fora zeptat na zkusenosti, nevi-li
nekdo jak lepe a levneji...

>3) je na stejne rozvody pripojena nejaka dilna s vetsim odberem
>   v blizkem okoli, dela to cely den?

ano, dela to cely den, na strese je BTS (coz jsem zjistil
teprve vcera vecer).

>4) je na rozvody pripojeno neco, co to mohlo rusit?

mam zapojeno do "hnede" zasuvky coz je "pocitacova"
zasuvka...  ale verte necemu v dnesni dobe, ze...
tedy: opravdu nevim, co vse je pripojeno na rozvod.

>4) kdyz date monitor a pocitac na jinou fazi, dela to taky?

ano, udelal jsem mnoho ruznych kombinaci propojeni,
ale nakonec se, bestie jedna, stejne rozvlni.
Presto: co myslite presne 'jinou fazi'?

>5) kdyz si prinesete Smart-UPS, dela to taky?

tak to nevim, nemaje ji.

>6) ma vliv vymena graficke karty?

dela to i na terminalu, proto jsem to nezkousel.
Diky za TIP!

>7) dela to i jiny pocitac pripojeny v mistnosti na kriticky
>   monitor?

opet diky za tip, zatim jsem jen menil monitory...

>8) Mate blizku BTS pro mobily nebo takovy ten zesilovac, co se
>   strka do budov? Pripadne radioamatera?

bingo. zacinam tusit, ze jsme u jadra problemu...

>9) ma to to vliv zmena obnovovaci frekvence nebo rozliseni?

ne. i vga je desive.

>Pokud alespon priblizne neidentifikujete problem, budou rady spis
>pripominat vesteni z kristalove koule.

verte, ze jsem se snazil. Holt me vsechno hnedle nenapadlo, ale k
tomu
prave brainstorming ma vest, ne? Kazdopadne dekuji za vsechny
podnety

brz*
PS: vyluxovani probehlo co do umrtnosti luxeru uspesne, co do
odklepavaciho vysledku neuspesne.

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz