OT: chveni obrazu

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Srpen 15 10:25:46 CEST 2001

<brz na centrum.cz> wrote:

> je to asi jako latinskoamericky tanec: po chvilich i uplne
> stability se radecky nahle rozkrepci a za nejaky cas zvolni,
> pak zase zrychli... Nahodna harmonicnost? Asi tak nejak...

Rekl bych, ze takhle vypada vysokofrekvencni ruseni, zejmena kdyz o par
radku dale pisete:

> Jsme u toho: ja mam nad sebou BTS nejmenovaneho nevazane-
> -odvazaneho mobilniho operatora (coz jsem prekvapive vyzkoumal
> az vcera, kdyz jsem dumal nad vazbou chveni a chodu vytahu :o)

Vim sice houby, jaky je rezim vysilani BTS, ale vcelku by to odpovidalo
prerusovanemu vysilani a/nebo zmenam vysilaciho kmitoctu nebo vykonu.
(Tady ted bude velka diskuse o tom, jak BTS funguji).

David Trcka <trcka na poda.cz> wrote:

> Zkuste si ji nekde pujcit. V nekterych obchodech Vam ji mozna pujci, s
> vidinou toho, ze kdyz to pomuze, treba si ji koupite ;) Pak ji vratite s
> tim, ze to nepomohlo (holt smula).
>
> Pokud problem zmizi, pak by vam krome vymeny monitoru za odolnejsi mohla
> pomoci instalace online-ups, ale to je trosku draha zalezitost. Mi problem
> zmizel po instalaci UPS, kdyz se vlnil obraz pri zapnuti rychlovarne
> konvice. UPS jsem vratil a vymenil tu konvici ;) jenomze pochybuju, ze vy
> vymenite tu BTS ;)

Chtelo by to zjistit, kudy to ruseni do monitoru leze - jina ochrana
bude, pokud to jde po dratech (nejake feritove perly, krouzky ci co jeste
v privodech - panove z FEL jiste poradi lepe - mohou byt mozna stejne
ucinne jako draha UPS), jina pokud to jde vzduchem (stineni, zmena umisteni
monitoru). Pokud je ten monitor krap, tak opravdu muze byt nejrozumnejsi
sehnat jiny (pak bych ho ale predem vyzkousel - mel jsem IBM G74 s paradnim
obrazem, ale pri provozu 4 metry vzdalene mikrovlnky se obraz vlnil, ze se
na nej nedalo divat).

                                                           S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229