Re: LINUX všeobecně - delší

Středa Srpen 15 11:37:18 CEST 2001

On Wed, 15 Aug 2001, Laubrino wrote:

> "Jan Klugl" <jklugl na pikebo.cz> píše v diskusním příspěvku

> Nevite kde tu knizku sehnat? Vim ze o tom byla debata asi pred pul rokem,
> kdy vydavatel uvazoval taky o elektronicky podobe knizky, ale vic o tom
> nevim a II. vydani je rozebrano.

Nove vydani se pripravuje. Satrapa na tom tvrde maka a bude to vicemene
kompletne prepsane. Muzete se tesit, na Invexu by to urcite melo byt jako
horka novinka.

Elektronicka podoba nevim. Satrapovi se nelibi, ze by mel davat zadarmo
neco, co mu nakladatel zaplatil. Jista teoretticka moznost je, ze se
(stejne jako pred tim) uvoni stare kapitoly, ale radeji s tim nepocitejte.

Pokud by nekdo napsal knizku pod GPL a nejaky nakladatel ji vydal, tak by
pak mela byt dostupna i v elektronicke podobe (jako napr. je LDP od
CPressu nebo knizka o Sambe od O'Reilyho).

--
                        Milan Kerslager