Re: LINUX všeobecně - delší

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Srpen 15 12:48:11 CEST 2001

Dobrý den,

pouze mé subjektivní názory, prosím, abyste to bral pouze jako mé
zkušenosti.

>Tak to je otazka do pranice:-))

Vynikající instalátor, ale mnoho hardware na mém počítači nepoznal.
Například těžko instalujete SUSE Linux na SCSI disk s běžným řadičem
Adaptec, když Vám instalační program hlásí, že žádný disk nemáte. Tím pro mě
instalace skončila. RedHat, Caldera, Debian, všechny tyto distribuce disk
poznaly. Další problém by byl prý s S3Virge grafickou kartou.

Závěr pro mě: SUSE jde mimo mě, a je nutné si zjistit, zda máte na počítači
nálepku "SUSE hardware compatible". :-)

Obecně pro Linux a jeho distribuce platí, že musíte hledat také HW
kompatibilitu. A já se zrovna s počítačem do SUSE netrefil. Takže bacha na
to a nepřecházet na SUSE mechanicky.

>Opravdu si myslim, ze nejake skoleni by pro Vas bylo nejvhodnejsi, zvlaste
>v pripade, kdy by to hradil zamestnavatel:-)

Problém většiny školení je ten, že je těžké najít školení na míru, kde by se
člověk dozvěděl co potřebuje a netrávil spoustu posloucháním něčeho, co již
zná. Pokud se Vám podaří takové školení najít, jděte do toho. Ale je těžké
něco takového najít.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk