pageup/down v xtermu

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Středa Srpen 15 12:47:04 CEST 2001

On 15 Aug 2001, at 9:19, David Trcka wrote:

> Ja ted nevim, jestli je to presne ono, ale co SHIFT+PGUP resp.
> CTRL+PGUP? (Ted nevim presne, jedno z toho dela to, co si myslim, ze
> chcete)

Bohuzel neni. Z textove konsole a ruznych gnome-ajinych termu jsem
zvykly, ze PAGEUD/DOWN funguje normalne, reaguje na to spustena
aplikace (napr. midnight commander) a SHIFT+PAGEUP mi hyba
scrollbarem termu a vydim predchozi obrazovky. V xtermu je drhy
pripad pravdou, ale i pro samotny PAGEUP/DOWN i pro vsechny mozne
kombinace s SHIFT, CTRL aj.

martin hassman

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		ponoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...