Boot manager v RedHat 7.0

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Srpen 15 13:38:08 CEST 2001

On Wed, Aug 15, 2001 at 12:43:03PM +0200, Miroslav Pragl wrote:

> vi /etc/lilo.conf
> lilo

(Proboha, a to si opravdu myslite, ze ten clovek bude vedet, jak se
treba z takoveho "vi" vubec vyskoci? ;-))

Vyeditujte soubor /etc/lilo.conf, defaultne se bootuje prvni bootovaci
zaznam, co tam je napsan, tak prohodte celou "linux" a "dos" sekci.
Potom musite spustit /sbin/lilo, aby se tento bootovaci zaznam prepsal
na disk.

Pro vice informaci: man lilo

--
   Martin Mačok