OT: Re: numlock

Houmles h na n.cz
Středa Srpen 15 13:40:17 CEST 2001

ciao,
 1. Jsem tu novej tak nazdar vsichni (pozdravy na privat mejl ;-))
 2. NumLock je pekna mrcha, v netskejpovy napr. i se spravne nastavenymi
.xdefaults (na vyzadani zaslu ale je to de facto obslehnuty ze:
http://www-sop.inria.fr/koala/colas/mouse-wheel-scroll/ ) nefunguje mysi
scrolovatko pokud mate zapnuty numlock... BTW vite jak nekdo vyresit
tohle? Napada mne cele to obslehnout jeste s patricnym Mod-em.

Uhh.. snad radsi ani ne.

--
:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz