aky wireless ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Srpen 15 13:53:00 CEST 2001

:> Zdravim.
:> Znamy ma poziadal o radu aku wireless kartu strcit do RH6.x s kernelom
:> 2.2.19. ide o to aby nebolo treba nic kompilovat. Len strcit kartu
:> nakonfigurovat a bezi. Este co viem, je aby to chodilo spolahlivo cez
:> steny asi tak do 50m. Vie niekto nieco poradit ? S lokalnymi wireless
:> sietami nemam ziadne skusenosti :-(

nie je to wireless karta, ale ide to cez steny ..

siemens GigaSet

chodi to vcelku spolahlivo ..

netreba nic kompilovat .. toto co som mal ja sa davalo na seriovy port a
postvalo sa na to pppd ...

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying