Samba, locking, databazy

potok na kopernik.cc.fmph.uniba.sk potok na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Srpen 15 16:04:02 CEST 2001

Dobry den!

Narazil som na problem s $subj. Prezeral som archiv konferencie, dalsie archivy
vo svete a nasiel som viac ci menej rovnake staznosti na sambu (desiatky) a ANI
JEDNU odpoved....

Ide o vyuzivanie databaz (v mojom pripade Clipper, ale aj FoxPro), kde su
subory databazy a indexove subory zdielane cez sambovsky share. Pri simultannom
pristupe viacerych klientov nastava problem s lockovanim zaznamov. Prejavuje sa
to tak, ze prvy klient pracuje bezproblemovo, ale dalsi maju uplne odopreny
pristup k databaze, napriek tomu, ze povodny klient zamkol len jednu vetu.

Nepomaha ziadne nastavenie samby, pri fakeovani lockov nastava data corruption.

Riesil tento problem uz niekto? Mal by niekto napad, ako otestovat, kde je
chyba? Moze niekto povedat nieco viac o zamykani suborov/zaznamov v
Clipperi/Fox, pripadne nieco viac o sambe?

Dakujem

Tomas