Boot manager v RedHat 7.0

CraiG craig2001 na myrealbox.com
Středa Srpen 15 15:53:41 CEST 2001

> (Proboha, a to si opravdu myslite, ze ten clovek bude vedet, jak se
> treba z takoveho "vi" vubec vyskoci? ;-))

To snad uz nejak zvladnu, vetsinou kdyz nevim jak ukoncit nejaky program se
prepnu do druhe konzole a zkousim program -h    ;-))))

> Vyeditujte soubor /etc/lilo.conf, defaultne se bootuje prvni bootovaci
> zaznam, co tam je napsan, tak prohodte celou "linux" a "dos" sekci.
> Potom musite spustit /sbin/lilo, aby se tento bootovaci zaznam prepsal
> na disk.

Dekuji, chapu pricip problemu, jen jsem nevedel KDE je to zapsano.

> Pro vice informaci: man lilo

Zdalo se mi, ze jsem pri instalaci zadal "nepouzivat LILO" (asi jsem se
uklep) a proto jsem si myslel ze Redhat pouziva jeste neco jineho nez LILO.
Kdybych vedel ze je to LILO, tak bych se na tu manualovou stranku samozrejme
podival a neobtezoval s tim zde.

jeste jednou vsem dekuji za pomoc

C.