OT: chveni obrazu

Radek Liboska PhD. liboska na tereza.uochb.cas.cz
Středa Srpen 15 18:41:23 CEST 2001

>Drive se obraz netrepal, prestehovali jsme se vsak a tim zacaly
>problemy: nejen ze me boli  oci, ale i hlava a rad bych s tim
>neco udelal (dokonce i investoval, byt je to firemni zalezitost).
>Dekuji mnohokrat za jakykoli podnet

Krasny thread!
Stejny efekt jsem pozoroval na nekolika monitorech, ve dvou pripadech
byl na vine kompresor chladiciho agregatu, ve tretim lednice
ve vedlejsi mistnosti. Nove monitory byly odolnejsi, stary herkules
se kroutil jako had.

--
                 Radek Liboska, PhD.
Institute of Organic Chemistry and Biochemistry