KDE 2.2.0 pro Red Hat

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Srpen 15 23:16:40 CEST 2001

Dne st 15. srpen 2001 21:38 marek cervenka napsal(a):
> vypada to dobre
> subjektivne se mne to zda rychlejsi nez kde2.1.1(rh7.1)
> (listing adresaru, spousteni aplikaci, odezvy ..)
> (650 duron/128 ram/geforce 2mx)
> aliased fonty vypadaji velmi dobre

musim rici, ze to vypada dobre, ale ma to mouchy !

treba nedokazu nastavit podle sveho dekoraci okna, ten
standardni zrnity puntikovany vzor se mi teda opravdu
nelibi ;o)

Aktivni aplikace je v panelu "zvyraznena" cernym pismem na
cernem pozadi nezavisle na nastaveni barev ...

Preklepy v KontrolCentru. "Kontrolu pravopisu" misto
"Kontrola pravopisu", "Cas a data" misto "Cas a datum". Ale
tohle jsou jen malickosti.

Hrabu se v tom jen chvilku. Myslim, ze tak do 14 dnu bude
jeste opravna release ...
jedu na XFree86 4.1.0, KDE-2.2.0, RH-7.1+

Ale jinak dobry.
Strasne se mi libi webovsky styl widgetu. To je sila,
puritansky cisty :o)) Clovek, ktery to kreslil, je urcite
pozitivne uchylnej ...

> chce to par baliku, ktere nejsou v rh7.1 (nove
> rpm,glibc,fam,pcre,..) => rufus.w3.org (nebo ftpko
> rawhide)

tohle je pravda, vetsina z tech veci je ale v adresari
non-kde pro prislusnou distribuci na ftp.kde.org. Jak je to
na mirrorech nevim. Zitra uz to asi bude up2date i v CZ.

> jedina chybka, ktera se mne nedari vyresit je nastaveni
> jazyka (v sekci "personalization"), objevuje se jedina
> volba "Default" nastavi zemi na "Czechia" :) jde

to chce nainstalovat taky spravny kde-i18n balik ...

							Z.P.