KDE 2.2.0 pro Red Hat

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Čtvrtek Srpen 16 00:22:33 CEST 2001

> ja mam 7.1US a chova se to stejne (kdyz pisu c s hackem v kmailu, tak je
> videt ze nejake znaky se pisou[couter sloupcu], ale na monitoru se nic
> neobjevuje)
>
> po vypnuti aliased fontu to funguje spravne
> zda se mne ze na to nekdo bugreport psal, podivam se jeste po tom

no, takze podle archivu konference
fakta:
problem vznika s Type1 fonty, pokud se nahradi TT fonty je vse ok

jelikoz mam ve fontech na linuxu hokej, pokusim se to verejne pro sebe
shrnout

je mozne pouzit nasledujici fonty (nazev rpm baliku)
1. urw-fonts , ktere poskytla stejnojmenna firma (35 Postscriptovych Type1
fontu)

2. ttfonts, true type fonty z openoffice.org, ty zrejme ale nemaji
ISO-8859-2 sadu

3. XFree86-ISO8859-2-{100dpi,75dpi}-fonts, fonty z XFree projektu

4. fonty vykradene z win - coz neni cista cesta

pokud to dobre chapu tak
True type fonty jsou vyjadrovany matematicky jako krivky
kdezto
PS, Type1 fonty jsou bitmapy v ruznych rezech(velikostech)

mohl bych jeste vyzkouset jestli ten problem z aliasingem dela u fontu z
ruznych baliku (urw,xfree) a ruznych typu
spis bych to ale tipl na problem v QT, v 2.3.1 se neco okolo aliasingu
opravovalo

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz
cervajs na jabber.cz (www.jabber.cz)