Re: LINUX všeobecně - delší

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Čtvrtek Srpen 16 01:20:33 CEST 2001

>Instaloval jsem doma bez problemu (jadro 2.2.19 i 2.4.x), ale typ Adaptecu
>Vam z hlavy nereknu (ani IBM disku:-)

Jenom prostě píšu svou zkušenost, cokoli jiného, než SUSE najde na mém
počítači SCSI disk. Nemá s tím problém MS-DOS, Windows, bůhvíkolik
distribucí Linuxů, ale SUSE to nezvládne. Chvíli na tom jel RedHat, pak jsem
ho vyměnil za stabilnější Debian. Stejně jako tazatel, chtěl jsem vyměnit
distribuci za SUSE, nikdy předtím jsem se SUSE nedělal. Jenomže, prostě
nebylo ho na co nainstalovat. SCSI řadič je Adaptec AHA-2940AU PCI.

Mám prostě počítač SUSE bijec.

>I kdyz nalepky "Designed for SuSE" ve VHODNEM formatu by taky nemusel byt
>spatny napad:-)))

Pokud se polepší i produkt :-) Mimochodem, když už jste se SUSE,
zaregistroval jsem, že problémy s nerozpoznaným běžným hw jsou u Vaší
distribuce častější, než u jiných běžných distribucí. Tak chodím kolem a
ptám se lidí, kteří něco dělají s Linuxem. A navíc mám svou zkušenost, která
to potvrzuje. Uznávám, mohu si zkompilovat jádro, jaké chci. Ale začátečník
to dělat nebude.

Znovu raději píšu, že jde jen o mé poznámky, nic jiného.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting