Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Srpen 16 10:00:19 CEST 2001

> Snažím se rozdělit disk takto:
>
> /boot         16 MB
> /                 518 MB
> C:             2500 MB
> D:             1003 MB
> E:             1620 MB
> /usr           2048 MB
> /home      2697 MB
> /var           2048 MB
> swap       1028 MB

Ktere z nich jsou primarni a ktere logicke ?

> Potíž je v tom, že prostě Windows toto rozdělení nějak poškodí. Buď jakoby
> odmaže poslední 2 partition, nebo pokud jsem nějakou FAT partition dal na
> konec, tak jí zase nenašel. Nemáte s ním nějaké zkušenosti?

Man spatne zkusenosti s tim, kdyz po rozdeleni disku z Woken definuju
logicke disky z linuxu. Logicke disky jsou (jak znamo) definovany
jako retezec ukazatelu. Linux je schopny v tom udelat paseku, kdy
poradi zretezenych logickych disku neodpovida fyzickemu poradi na
disku. On se v tom vyzna, Wokna ne.

Osvedcilo se mi rozdelit si disk ve Woknech na potrebne velke ksousky
(vse FAT) a pak si pod linuxem jen u prislusnych polozek zmenit typ
na ext2, resp. FAT.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s