jak na mkinitrd

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Srpen 16 09:58:17 CEST 2001

Jestli se nepletu, tak dokumentace k mkinitrd praví, že při mkinitrd se
dívá do /etc/modules.conf a do /etc/fstab, aby se dozvěděl, jaké moduly
a je třeba do initrd souboru začlenit, i jaké příkazy je třeba vykonat.

Jednou jsem s tím též zápasil a skutečně mi stačilo připravit zmíněné
soubory do stavu takového, jaký bude po naběhnutí s připravovaným initrd
souborem, vytvořit image, spustit lilo a restartovat. (V mém případě se
jednalo o softwarový raid na SCSI řadiči, přičemž obojí byly moduly.)

Slávek.