RAID Controler

Jan Vitek vitek na zoner.com
Čtvrtek Srpen 16 09:59:16 CEST 2001

Zdravim

doporucuji vyhnout se adaptecu, maji pomerne stare drivery (pro 2.2.16) a
navic jen v rpm ;-(
Nicmene mi scsi2 : Vendor: Adaptec  Model: 2100S            Rev: 370F na
2.2.19 funguje
pomerne spolehlive.
Kdesi tu probehla hlaska o Tekramu, nechcete ho zkusit a popsat zkusenosti?
;-)

JV

DD,

muzete mi nekdo doporucit RAID controler, ktery bude bezproblemove
chodit pod linuxem ?
Dival jsem se do jadra do block devices a tam jsou pouze Compaq smart2 -
coz je stary radic,
pak tam je compaq SA400, coz taky uz je nejspis neco starsiho a nemuzu
to nikde v ceniku najit,
a potom tam vidim mylexe - se kteryma nemam moc dobre zkusenosti.(z
posledni varky 15 radicu,
asi po tydnu provozu se 4 radice odebrali do vecnych lovist) Idealni by
byl nejaky radic, pro ktery je path do jadra,
kde bych nemusel pouzivat moduly)

predem dekuji za kazdou radu, za kazdy nazor :-)

rm