www.linuxcd.cz + mem

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Srpen 16 10:25:55 CEST 2001

On Thu, 16 Aug 2001, Jaroslav Reznik wrote:

> Zdravim.
>
> Mam dva dotazky:
>
> 1.  Existuje jeste sluzba linuxcd.cz?
>
> 2.  Dalsi problem mam s pameti. Koupil jsem novou 128 ramku, BIOS normalne
> hlasi vsechnu pamet, windoze ji taky sezerou, ale jake bylo prekvapeni, kdyz
> v KDE vidim 0 MB free, 64 MB total... A prave kvuli tomu KDE jsem tu pamet
> kupoval. Dvojka zere trochu vic nez jednicka...

Tipuju, ze je v BISOu zapnuta volba Memory Hole, nekde pod Advanced
nastavenim. Pokud se tato volba vypne, tak nejsou s detekci pameti nikdy
problemy. Nechapu proc to tam porad jeste je, kdyz je to primarne urceno
pro ISA karty, kam si mapuji svoje nastaveni ci co a dneska jiz 80% desek
nema ISA sloty...

R.V.