klient pro HylaFAX

Jan Svec jenik na twin.jikos.cz
Čtvrtek Srpen 16 11:08:18 CEST 2001

Dobry den,

nainstaloval jsem v praci HylaFAX 4.1 pro prijem a odesilani mailu.
Ma predstava je takova, ze clovek, ktery je odpovedny za organizaci
prichozich faxu, bude mit na win98 masine klientsky program pro HylaFAX.
Rozhodl jsem se pro program Cypheus, protoze je dostatecne "user friendly"
;) a ma vestaveny prohlizec obrazku. Take jsem chtel, aby se prichozi faxy
automaticky tiskly, ale to Cypheus AFAIK neumi a tak jsem to vyresil primo
pres HylaFAX.
	Problem je v tom, ze Cypheus je verze 2.0 beta 2 asi tyden stara,
dost padava  a
na strankach Cyphea nelze najit zadnou starsi verzi (aspon ja ji nemohu
najit ;). Proto jsem se chtel zeptat, jestli nekdo nemate starsi verzi,
nebo nevite o jine alternative. WHFC jsem zavrhl, protoze nema vestaveny
prohlizec faxu. Diky

Jan Svec
jenik na jikos.cz