jak na mkinitrd

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 16 11:31:42 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Aug 16, 2001 at 10:40:07AM +0200, David Trcka wrote:

> Vim ze to tam je, jenom si nejsem jisty, jak se vyrovna se zavislostma
> modulu. Ted mi tam bezi monoliticke 2.4.8+nejake patche, a chci vyzkouset
> distribucni 2.4.3 + moduly. Jenomze
> 1. (mam AIC7896) nejsem si jisty, jestli mam pouzit modul aic7xxx nebo
> aic7xxx_mod (?)

Pomoci grep-u jsem zjistil, ze by vas radic mel podporovat jako
aix7xxx, tak aic7xxx_old(sic, nikoliv mod!). Asi bude treba
vyzkouset...

> 2. nejsem si jisty, jak se to vyporada se zavislostma modulu, kdyz ted
> nemam v jadre vubec podporu modulu a jenom ten aic7xxx nestaci, jeste se
> musi nahrat hafo modulu okolo scsi. Kdyz dam do modules.conf jenom alias
> scsi_hostadapter=aic7xxx, bude to stacit? Raid tam neni.

Aby chodil scsi disk, je treba nahrat jeste sd_mod, ostatni je uz
mozno nahrat normalne z disku (sr_mod pro CD-cko, sg pro
vypalovani...).

> 3. (nesouvisi s tematem) nevim jeste, jestli mam pouzit 2.4.3-smp nebo
> 2.4.3-enterprise, ale najet by to melo asi s obema.

Nevim uplne presne, co znamena to enterprise, ale ocekaval bych
podporu vice pameti (predevsim). Pokud nemate vice nez 4GB RAM,
tak by IMHO nemel byt az tak nutny... Asi by se to dalo vycist z
popisu toho baliku?

> --
>     David Trcka, network administrator
>   PODA s.r.o., Internet Service Provider