problem s grafikou v X

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 16 10:31:56 CEST 2001

Ciao

mam podobny problem s GD 5434 pod Xfree86 4.1.0. Naproti tomu
pod Xfree86 3.3.6 jede perfketne. Snazil jsem se to delsi
dobu rozbehat a to i nasilnym zpusobem jako predepisovani
modu atd. a podarilo se me dostat jen k 8bit hloubce pri
vetsich rozlisenich nez 640x480.

Protoze jsem se o to zajimal hloubej (zkoumal zdrojaky) je zrejme
chyba v ovladaci te karty. Zaver tedy je, ze se ti to asi rozjet
nepodari a ja to vyresil tak ze jsem pouzil jiny srot S3 Virge
ktera opravdu funguje dobre.

Pokud to chces mermomoci pouzivat a nevadi ti, jet na starych Xkach
(pomalejsi, mene komfortni) pouzij server XF86_SVGA a do sekce
Device v /etc/X11/XF86Config dej

    Option "no_bitblt"

pokud to nepomuze tak

    Option "noaccel"