Mandrake 8.0 a fonty

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Srpen 16 13:54:54 CEST 2001

On Thu, 16 Aug 2001, Petr Hracek wrote:

> Zdravim vsechny tucnaky a tucnacky
>
> Mam jeden mozna drobny dotaz. Po instalaci Mandrakeu a kde jsem zjistil,
> ze fonty jsou jako by rozmazane. Cestina tam sice funguje, ale v menu
> nabidek ne.
> Kdyz spustim napriklad KWord tak muzu psat jakekoliv kecy a vse funguje v
> poradku.
> Jen ne ty nabidky. Pod ostatnima napr: IceWM jede cestina v poradku. Windows
> Makeru take.
> ate s tim nekdo zkusenosti?

Hledejte v archivu konference prispevek ode mne, je tam subjekt
"RESENI". To same je i na root.cz.

Problem je proste v tom, ze xfs si do konfiguracniho souboru nastavi jako
prvni fonty obecne, az ZA ne potom napise fonty s ceskou
disktritikou. Reseni je velmi proste, tj. vymena techto radku tak aby na
prvnim miste byly radky s ISO-8859-2.

Pak je zobrazovani cestiny v poradku.

Samotny xfs nema zatim nejaky prepinac, kterym bych mu rekl, ze chci
zmenit poradi podle priority.
Spravnym resenim, ktere resi pricinu je takove, kdy si primo instalacni
program zapise ty fonty ve spravnem poradi.

Uz me na to upozornilo vice lidi, samotneho me to celkem stve, kdy je
jinak vyborna a velmi snadno pouzitelna distribuce takto na prvni pohled
"znehodnocena" a tak se pokusim prosadit do verze 8.1 report tohoto
problemu, snad se to podari vyresit. Tyhle problemy se ale reportuji dost
spatne, protoze jsou specificke pro lokalni nastaveni...

R.V.