RAID Controler

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 16 15:02:28 CEST 2001

| Psal jsem tam, ze to je www.3ware.com a maji to komplet i se zdrojakama
| a ze mne to poradil nekdo asi tak pred 14 dny na teto konferenci.
| Tim bych chtel i podekovat, vrci to tady vedle na stole
| a tvari se to mile
|
| P.S. o zdrojakach jsem se nezminoval, protoze ja jsem pojidac kolacu a jako
| moduly mam radsi
| .o soubory......

To je sice taky, ale tady jde o neco vic. Kdyz dostavate drivery primo
v kernelu, mate zaruku ze nedostanete takovou (omlouvam se) zpra..nost
jako od Promise (cca 100kB .o soubor ... promise to nevypusti uz kvuli tomu).
Mate zaruku, ze to bude fungovat i v jine verzi kernelu.

ps: puvodni tazatel mel na mysli spis SCSI RAID, 3ware je sice fajn, ale chapu
to tak, ze to je dobre akorat pro nas chudsi :)

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>