Instalace na ZIPku

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Čtvrtek Srpen 16 17:28:44 CEST 2001

In cz.comp.linux.debian, you wrote:

> myslim, ze nemoznost rozdelit ZIPku je zamerna. mozna ...

Ano zamerna, nejspise, ale proc?

Rucne, tedy s pouzitim fdisk jde se zipkou vsechno.  Nicmene instalator
se porad nechyta.  Pouzil jsem takovy sprosty trik, v menu jsem zvolil
pripojit naformatovanou partition a zvolil jsem libovony ze svych disku.
pomoci df jsem se podival, kam ho namontoval a pak jsem mu zcela sproste
z druhe konzoly dal
# umount /target
# mount /dev/hdc1 /target

No a pak jsem pokracoval v instalaci.  Nekde uprostred na to instalator
prisel, ale to uz bylo pozde :).  Dokoncil jsem instalaci rucni volbou
jednotlivych menu, a pak bylo treba upravit vytvoreny lilo.conf.

Uz jsem z te ZIPky i nabootoval. :)

No a jak uz mam jednu hotovou.  Tak na instalator seru a mam zaarchivovany
image :)
# dd if=/dev/hdc of=funkcni-disk

No a od teto chvile je mi to putna.  Muzu mit na disku pripravene image
treba na ovladani opekace topinek a co se rozhodnu tak to obrazne:
zasunu prislusnou zipku a zmacknu reset.

Jen mi vadi, ze nemuzu na ZIPku zazat zapis.  Domnivam se, ze by to mozna
stipackama slo, ale nevim jak.

Ten postup se pokusim lepe popsat a bude to pristupno mezi mojima
pamfletama na netu.

Nicmene stale nechapu, proc instalator nebere zipku jako zarizeni
hodne instalace.  Aspon jediny rozumny duvod proc???

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb