catalyst + Vlan

Dusan Sys sys na spk.cz
Čtvrtek Srpen 16 18:18:44 CEST 2001

Taky jsem tuto moznost zkousel, ale nemel jsem ma linuxu podporu 802.1q
takze mi to nechodilo. Predpokladam, ze ostatni porty priradim do
jednotlivych VLANu ( aby se nevideli ) a u trunk portu nastavim allowed VLAN
port1, port2 ....

Zdravi Dusan Sys

> Dusan Sys wrote:
> : Dobry den,
> :
> : prejdu rovnou k veci.... V soucasne dobe mam v linuxu 6 sitovych karet,
ty chci nahradit gigabitem ( v nyni zatim 100Mbit rozhranim ) a sitova
rozhrani prevest na cisco catalyst. Mam k dispozici Catalyst 2950 ktery umi
VLANy. Potrebuji dosahnout stavu, ze se vsechny porty 2-12 se mezi sebou
nevidi, ale vidi jen port 1. Problem je v tom, ze pokud udelam VLAN ve
kterem je port 1 a 2, tak uz menuzu vytvorit dalsi VLAN ve kterem bude port
1 a 3, protoze port 1 muze byt pouze v jedom VLANu. IOS je tam 12.0(5.4).