WANTED: nový server pro lsd.linux.cz

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Srpen 16 20:51:38 CEST 2001

Přeji příjemný den,

vzhledem k objektivním okolnostem a nedostatku času bych rád našel
nový/nového server/administrátora http://lsd.linux.cz/. Kód je nyní již pět
let starý (a podle toho taky vypadá ;-), a proto potřebuje administrátora
a vývojáře, který si najde více času, než jej mám já. Mám také ve svém
archívu několik zatím nevyřízených bug reportů, které je nutno
opravit. Koho tedy hledám?

- znalce C/AWK
- správce webového serveru s dostatkem volného místa na disku...

Pokud budete mít zájem o zprovoznění této služby, prosím kontaktujte mne
privátně.

Díky.
--
Pavel Janík

die_if_kernel("Whee... Hello Mr. Penguin", current->tss.kregs);
                  -- 2.2.16 arch/sparc/kernel/traps.c