Problém s PGP + David Trcka

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Srpen 16 21:54:18 CEST 2001

   From: David Trcka <trcka na poda.cz>
   Date: Thu, 16 Aug 2001 21:30:06 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > Podle me to bude tim, ze listserver pridava do tela zpravy svoji
   > signaturu. Tenhle mail ukazuje podepsany dobre nebo spatne?

ano - Váš e-mail byl podepsán správně, neboť nebyl rozdělen na několik MIME
částí (nebyl podepsán pomocí MIME/PGP jako tento dopis) a tudíž s ním
listserver nic nedělal.

Na příkladu tohoto e-mailu si můžeme ukázat, že si vlastně naši klienti
ověřují nějaký text v MIME části, kterou jsem já sice podepsal jako

nicméně do konference dorazí tato část již s hlavičkou:

a tedy GPG i PGP zcela korektně naznačí, že tento e-mail byl po cestě
modifikován a jeho obsahu zcela jistě nemůžete věřit!
--
Pavel Janík

Do you know how cat can play with mouse? Try cat /dev/mouse.
                  -- Daniel Novotny in linux na linux.cz