mysql a czech charset?

Josef Mruzek j.mruzek na perfect-system.cz
Pátek Srpen 17 12:45:27 CEST 2001

existuje konference o databazich, takze by bylo vhodne tento email smerovat
tam. prihlasit se do teto konference se muzete prihlasit poslanim emailu (s
prazdnym subj. a telem zpravy) na adresu mailto:databases-subscribe na linux.cz
s pozdravem,
j.mruzek

-----Original Message-----
From: Tomas Vida [mailto:vida na uniware.cz]
Sent: Friday, August 17, 2001 12:34 PM
To: Linux na Linux. Cz
Subject: mysql a czech charset?

jak zkompilovat mysql 3.23.41 mi nikdo neporadil, takze jsem to zkusil
nainstalovat z RPMka. Instalace probehla bez problemu, mysql jsem spustil a
nastavil v nem prava.
Jak mam ale zmenit client a server charset? Defaultne tam je latin1, coz mi
samozrejme moc nevyhovuje. Da se to nejak v rpm instalaci zmenit?

dekuji za odpoved

tomas