Re: Partition u více, než 4 oddílů s Windows - vyřešeno?

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Pátek Srpen 17 19:20:09 CEST 2001

Dobrý den,

takže už se mi snad povedlo. Rozdíl je ten, že jsem nechal všechny
partitions vytvořit Windowsovský fdisk a jako FAT32. Potom jsem příslušné
partitions změnil Linuxovým cfdiskem na Linuxové oddíly a swap. A je to v
pohodě.

Rozdíl je ten, že Windows vytváří oddíly takto:

hda1
hda5
hda6

Zatímco Linux takto:

hda1
hda2
hda3
hda5
hda6

Kupodivu ta druhá kombinace je pro Windows obtížnější.

Jako další problém je ten, že Windows 95 si pomocí fdisku typ oddílu
nastavuje na 0B (= Windows95 FAT32), zatímco v Linux+Windows HOWTO
doporučují 0C (= Windows95 LBA).

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk