LINUX všeobecně -delší

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Srpen 18 14:51:33 CEST 2001

On Sat, 18 Aug 2001, mgr.Jan Obdrzalek wrote:

> RH 6.2 jsem koupil v Praze dole na Vaclavaku (tesne vedle Bati). Slo o 1 CD a
> nekolika-listovou brozurku, jak ho spravne strcit do mechaniky a
> nainstalovat, celkem za (asi) 150,- Kc
> Nedalo by se to vystopovat odtamtud?

Ano, ale toto není krabicové balení RH, toto je pouze počeštěné balení na
kterém se podílelo CZLUG - toto vám kdokoliv zkopíruje.
Pokud jsem to pochopil tak se ptaly kdo prodává originální krabicovou
verzi RH u nás.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne