Vadny disk a nebootuje

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Srpen 18 11:51:18 CEST 2001

 > bez

 DT> nainstalovat lilo na floppy a startovat z ni. Nejefektivnejsi
 DT> vidim
 DT> poridit jiny disk ;) - tenhle muze byt vice nacaty a pozdeji byste
 DT> mohl zaplakat.

Je-li vadny MBR, tak kdo to vypisuje tu hlasku missing operating
system? Podle me kod nacteny z MBR, ktery se pokousi nacist boot sektor
aktivni partition. Myslim si, ze chyba je tam. V bootsektoru byva
nejcasteji kod volajici LILO. Takze by mozna stacilo spustit LILO, aby
se tam znova zapsal.

Petr

... Slon je mys vytvorena na zakazku vlady.