Win98-Linux pres paralel kabel (bez PLIP)

mjp na email.cz mjp na email.cz
Sobota Srpen 18 17:05:00 CEST 2001

Dobry den,
znovu docela otrepane tema, ale tentokrat z jine strany.

Chtel bych ze skoly (Win98) prenaset soubory pomoci notebooku (Linux). Problem je v tom, ze
na Win-stroje nemuzu nic nainstalovat:-(

Potreboval bych tedy nejaky programek typu
laplink, popr. Norton Commander link, ktery by byl portovany na linux i win (popr. dos-okno)...

PARCP pouzivat nechci, protoze je dost pomaly a placeny, coz se mi vubec nelibi.

Dalsi moznost by byla - spustit na notebooku NC (laplink) pod dosemu. Zatim se mi to nepovedlo - do dosemu.conf jsem dal exportovat irq 7, mel jsem nainstalovany modul parport_pc (nebo by to bylo lepsi bez nej?).

Problem je v tom, ze dosemu ma i jakousi volbu pro posilani LPT1 (jakoze tiskarna) na lpd - coz se mi vubec nehodi - ale kdyz to vypnu, tak NC hlasi neco ve stylu "no LPT1".

Nemate nekdo nejaky napad?

V nejhorsim bych se pokusil i neco naprogramovat, nejlepsi by ale bylo, kdybych mohl vychazet uz z neceho hotovyho (kdyby tak byly zdrojaky k PARCP...). Taky moc nevim, kde sehnat nejakou poradnou dokumentaci - v LDP, sekce jadro, toho asi moc nebude...

Diky za jakoukoliv odezvu

Miroslav Prymek

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **