linux.faq.cz

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Sobota Srpen 18 16:23:52 CEST 2001

On Fri, 17 Aug 2001 13:23:03 +0000 (UTC), letty na mrakoplas.phil.muni.cz
(Zdenek Pytela) wrote:

>	Tak jo. Já jsem před dvěmi lety začal shromažďovat odpovědi
>z konference (viz též zápatí každého 25. dopisu), takže jde hlavně opravdu
>o FAQ z konference.  Není to práce pro jednoho člověka, ale místo kooperace
>(jsou kupodivu i obory činnosti, kde je kooperace lepší než konkurence)
>vznikají další a další stránky, až nakonec zřejmě bude mít každý svou www
>stránku s FAQ.

Ano ano,
i me nadchly stranky typu linux.mikroservis.cz, linux.melzer.cz,
hroch.zero.sk a proto jsem pred casem vytvoril stranky
http://linux.juristic.cz s nazvem BFU2BFU linux. Jsou zamerene pro
bezne uzivatele.

Pokud si ty stranky prohlednete, budte v kritice shovivavi. Nejsem
zadny linux geek, jsem pravnik a pocitace jsou pro me konickem :-)

Myslim si, ze jednotna stranka o faq nevznikne, protoze to nikdo
nebude chtit mit na starosti. Uplne by podle me stacilo, kdyby byly
stranky s navody zaregistrovany v prislusnych kategoriich
www.linuxlinks.cz, pripadne aby byla aktualizovana sekce s odkazy na
www.linux.cz.

Dale bych se primlouval k tomu, aby vyresene thready se v konferenci
vyskytly v podobe Vyreseno - inteligentni nazev threadu, pak to pujde
i jednoduse dohledat v archivu.

preji pekny den,
frank

Pacta sunt servanda (smlouvy maji byt plneny) = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere (nehybat tim, co je v klidu) = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes na atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko