spolecny poslech

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Srpen 19 13:04:48 CEST 2001

On Sat, 18 Aug 2001, Petr Klimovic wrote:

>  >> Myslim, ze softwarovo to nepojde. To by obidve zvukovky museli
>  >> dostavat takt od jedneho krystalu. Zvukovka dostane do bufferu data
>  >> a tie prehra nastavenou rychlostou (napr. 44,1 kHz). U kazdej z
>  > nich
>  >> je ale tato rychlost mierne posunuta (vdaka nepresnosti taktu) a
>  >> teda sa to za urcitu dobu "rozhadze".
>
>  ZK> Coz je samozrejme pekna blbost - poradna zvukovka jako treba
>  ZK> SBLive
>  ZK> takove
>  ZK> nesmysly nedela - a ta co je dela to bych smeroval do nejblissiho
> [...]

Původně jsem nechtěl reagovet, ale už se neudržím.

Jak chcete donutit dvě karty aby hrály uplně přesně pokud nejsou
propojeny a neprovádí se sinchronizace ?

Viz příklad:
Vemte dvoje hodinky, nastavte stejný čas a koukněte se na ně za nějaký čas
a uvidíte že se rozejdou taky.

To stejné udělají zvukovky, ale je to ještě horší protože pro přípravu dat
může být zrovna procesor zatížen a dojde k drobnému spoždění které
nepoznáte, dále v PC se mění teplota o hodně stupnů což take oscilátoru
nesvedčí a ještě dále oscilátory ve zvukovkách nejsou dělané na
dlouhodobou stabilitu atd atd............

Závěr:

Pokud to jsou obyčejné zvukovky tak se zaručeně po nějaké době rozejdou, a
nemusí to být přímo zvukovkou - zatížení procesoru, sběrnice.....
Pokud potřebujete aby se to nerozjelo musíte ty zvukovky dát pouze do
jednoho PC a musí mít stejný oscilátor pro všechny kanály, ale to už
zacházíme k profesionálním zařízením.

Prostě pokud chcete poslouchat tak si pořiďte sluchátka, pokud chcete
poslouchat všeci v místnosti stejnou hudbu - pořiďte si zesilovač bedny a
buď to píchněte do jednoho pc na přehrávání hudby, nebo cd přehrávače
rádia atd.....
Každý normální HIFI blázen vám poradí s ozvučněním místnosti.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne