Win98-Linux pres paralel kabel (bez PLIP)

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Pondělí Srpen 20 09:06:58 CEST 2001

On 18 Aug 2001, at 17:05, mjp na email.cz wrote:

> Potreboval bych tedy nejaky programek typu
> laplink, popr. Norton Commander link, ktery by byl portovany na linux
> i win (popr. dos-okno)...

No, nevim, zda vam to pomuze, ale uz pod DOSem pry funguje pri
spojeni dvou pocitacu uzasne jednoducha finta:

stroj1 c:\>copy LPT1 soubor
stroj2 c:\>copy soubor LPT1

misto LPT1 lze pouzit treba COM1, PRN aj. Vlastnosti portu jako je
rychlost aj. se nastavovaly prikazem MODE. Nikdy jsem to tedy
nezkousel, ale melo by to byt uzasne jednoduche. V pripade prenosu
vetsiho poctu souboru je zabalit do jednoho zipu a ten prenest
(zachovaji se pak casy posledni modifikace a atributy souboru).

Napada mne, zda by nemohlo v pripade, ze jeden stroj je linux
fungoval cp /dev/lp0 soubor, ale to je asi prilis odvazna myslenka :-
), kazdopadne DOSEMU by to zvladnout mohl.

P.S.: Jestli to vyzkousite a bude to fakt fungovat, ozvete se, rad
bych se dozvedel, ze si to uz par let nepamatuji zbytecne.

martin hassman

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		ponoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...