vzdaleny pristup pres isdn

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Srpen 20 11:59:04 CEST 2001

Muzete jit dvema cestami, slozitou a jednoduchou. Ta slozita je tady
zminena, misto na ippp0 se pichnete na ttyI0 a budete komunikovat
tusim protokolem X25. Zkousel jsem to a ackoliv to chodi, celkem nic
to neprinasi.

Mnohem lepsi je pripojovat se normalne pres ppp (tedy pres ippp0)
a nastavit si cisla volajicich, kteri smi na pocitac
pristupovat. Potom se to chova tak, ze pro toho, kdo v seznamu neni se
nedeje nic a pro toho kdo v nem je se zvedne linka a spoji se pres ppp
(to uz zajistuje autorizaci a tak). To tedy funguje jen pro volajiciho
z ISDN linky, pro ostatni je nutne pouzit ISDN/analog prevodnik
a klasicky analogovy modem. Nicmene az zjistite jaky ma ISDN ping
a jak rychle se spojuje, stejne nebudete chtit analogovy modem uz
nikdy videt.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311