Bezdratove propojeni dvou PC

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Srpen 20 12:34:14 CEST 2001

> Vsetky tieto technologie bezia vo volnom pasme 2.4 GHz, takze viac menej
> povolenia od TU mat nemusite.

Povolenie mat nemusis pokial pouzivas tu malu pidiantenku ktora je dodana
k zariadeniu. A tam je kablik dlhy tak pol-metra. Cize cele to ani nemozes
umiestnit napr. na strechu, bo velmi blby pristup budes mat. Ale tak ci
tak dosah budes mat tak 200-300m priama viditelnost alebo mozno 30-50m v
uzavretej miestnosti(nic z toho som nekusal, ale dost som precital).
Pokial teda aj chces nieco chytat, budes musiet dat externu ziskovu
antenu, na ktore sa generalne povolenie nevztahuje.
http://www.teleoff.gov.sk/Vpovolenia/vp395.htm

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2