pomaly upload na ftp

HYBERA hynek.beran na seznam.cz
Pondělí Srpen 20 12:43:21 CEST 2001

Vazeni,
nedavno jsem sem kladl dotaz na tema viz $SUBJ , ale protze jsem byl na
dovolene,
tak jsem na vase reakce nemohl odpovedet.

Takze jen pro pripomenuti : muj dotaz znel takto :

Mam problem viz $SUBJ. Veskery upload na server jede rychlosti
cca 887 bytes/s . Nekdy zakolisa na 2.000 apak zase pada.
Kde muze byt problem. Zkousel jsem jak proftpd tak i wu-ftpd, ale u
obouch je vysledek stejny. Download bezi okolo 16.000 ...

Psali jste mi ze z tohoto nic nevyctete tak tedy poskytnu vice informaci :

Stanice, z kterych uploaduji jsou na teze siti co server (RH71 + wuftpd)
Takze
mezi stanici a serverem neni nic jineho nez HUB popr switch. Zadne proxy,
zadny
firewall, ....

Na RH62 mi to nedelalo. Takze soudim, ze mam na strane serveru neco spatne
nakonfigurovano.
Muzete me nasmerovat ?

Predem diky
--