vzdaleny pristup pres isdn

Tomas Stehlik stehlik na oaza-net.cz
Pondělí Srpen 20 13:57:25 CEST 2001

Dobry den,

diky za vysvetleni reseni, muzete mi prosim jeste naznacit jak ho
realizovat? Urcite me zajima druhe reseni. Diky

Tomas Stehlik

-----Original Message-----
From: Dan Ohnesorg [mailto:dan na feld.cvut.cz]
Sent: Monday, August 20, 2001 11:59 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: vzdaleny pristup pres isdn

Muzete jit dvema cestami, slozitou a jednoduchou. Ta slozita je tady
zminena, misto na ippp0 se pichnete na ttyI0 a budete komunikovat
tusim protokolem X25. Zkousel jsem to a ackoliv to chodi, celkem nic
to neprinasi.

Mnohem lepsi je pripojovat se normalne pres ppp (tedy pres ippp0)
a nastavit si cisla volajicich, kteri smi na pocitac
pristupovat. Potom se to chova tak, ze pro toho, kdo v seznamu neni se
nedeje nic a pro toho kdo v nem je se zvedne linka a spoji se pres ppp
(to uz zajistuje autorizaci a tak). To tedy funguje jen pro volajiciho
z ISDN linky, pro ostatni je nutne pouzit ISDN/analog prevodnik
a klasicky analogovy modem. Nicmene az zjistite jaky ma ISDN ping
a jak rychle se spojuje, stejne nebudete chtit analogovy modem uz
nikdy videt.