KDE 2.2 a diakritika u velkych pismen.

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Pondělí Srpen 20 15:00:46 CEST 2001

Dobry den
Tak to netusim, mozna zkusit (ja to takhle delam, nevim jak moc je to koser
pro system, ale linuxu verim) odinstalit (vcetne vsech moznych konfiguracnich
souboru a skriptiku) KDM a pretocit... nebo misto kdm pak zkusit XDM.. plni
uplne stejnou funkci... trebas se to zlepsi... Chapu ze je to takove hogo
fogo pokusovani, ale nekolik problemku se mi takhle podarilo vyresit....
Mohlo by to pomoct, tedy pokud to skutecne dela kdm...

ph

--
Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz