Kterou zvukovku pro grabovani desek?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Srpen 20 18:49:39 CEST 2001

Nemam zkusenosti s _uplne_ novymi kartami, ale ta 3. zkusenost je
zajimava
Tri postrehy z vlastni zkusenosti:
1. Zadny OnBoard Chip - nepouzitelne! Mozna pro play ale urcite ne pro
record.
   (ale i tak mi ten trvaly ramus v tichu sel na nervy, vypnul jsem ji)
1. Creative Labs Chip - zadne Soundblaster kompatibilni smejdy
   Mozna dobre prehravaji ale opet problem s kvalitou zaznamu.
   To se netyka profesionalnich typu, ale ty stoji moc penez.
   Takze nam dnes asi zbyva SB128PCI nebo Live(neco)
3. Osobne jsem pri porovnani SB128/PCI a moji stare dobre Vibra16/ISA
   vyrazil po par minutach SB128 a zustal u Vibry. Mela nizsi 'ruchy',
   mozna to delela vetsi vzdalenost od zdroju ruseni (posledni ISA slot)

PS: Nebylo receno, kolik je maximalni hranice investice ...

radek.karaffa na ct.cz