quota & reiserfs

Jan Kara jack na ucw.cz
Pondělí Srpen 20 18:54:03 CEST 2001

  Ahoj,

> chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti s provozem quota na
> reiserfs. chtel jsem tuto kombinaci zavest, ale neuvedomil jsem si, ze by
> quota na tomto filesystemu jeste nemusela fungovat spravne. pouzivam
> linux-2.4.8.
  Quota na reiserfs funguje. Jen je treba pouzit patche, ktere ji implementuji.
Jedna verze patchu se da stahnout z domovske stranky ReiserFS, druha pak
z ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/jack/quota/ patch v2.4/quota-fix-2.4.8-1.diff.gz, v2.4/quota-patch-2.4.8-1.diff.gz a reiserfs/reiserquota-patch-2.4.8-1.diff.gz - tyhle tri patche tedy do kernelu pridaji i novy quotovy format,
takze pokud to chcete co nejjednodussi, tak pouzijte ty patche z namesys.org

								Honza