Nemoznost precteni preneseneho scriptu pres FTP

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Srpen 20 21:07:21 CEST 2001

On Mon, 20 Aug 2001, RoMeK wrote:

> Nazdarek,
> predelavam nejakou aplikaci, mam pristup pres FTP. Prenasel jsem nejake
> HTML, PHP scripty a vse je v pohode citelne po prenosu. Az na par souboru
> jako je soubor CGI, nejaky perlovsky script a soubor s koncovkou .a ktery
> nevim co ani je (myslim cemu se prirazuje tato koncovka "a" ? ). Zkousel
> jsem to prenaset jako Text i jako Binarni soubor, ale vzdy to je necitelne
> po prenosu. Znate to, samy ctverecky apod. zacina to nejak takhle

CGI skripty nemusi byt skripty :-) (a ve vasem pripade nejspis nejsou),
ale mohou to byt "normalni" binarky v libovolnem programovacim jazyce
(C, Pascal...). Ve vasem pripade se tedy nejspis jedna o CGI skript
napsany v nejakem programovacim jazyce, jehoz zdrojovy kod se kompiluje (v
Linuxu se da predpokladat C) => pokud chcete ziskat zdrojaky napiste email
autorovi...

			S podravem Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..