testovaci cd, was Re: ANNOUNCE: screentest 1.0

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Srpen 21 02:04:02 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Petr Skoda wrote:

> Mozna ze by dneska bylo myslitelne udelat bootovatelne CD s Linuxem a
> upravenym X-driverem pro vsechny mozne karty a to by se tam nechalo
> nabootovat, ale nevim o necem takovem aby to slo nabootovat rychle, nikam
> se neinstalovalo a poznalo to samo kartu. Zasde by to mohlo procvicit
> vsechny mody a rozliseni co vas napadnou.

v tomto smeru mam velmi rad suse live cd, obsahujici sax, ktery mi vcelku
bez problemove detekoval nejruznejsi karty. musim rict, ze jsem si stahl
suse 7.0 eval, ktere pracuje na principu behu z cd, ale to me nezaujalo,
bootuje priliz dlouho, chce moc nastaveni a podobne. osvedcilo se mi suse
live cd 6.2, je to jedno cd, startuje to defaultne do konsole, sax si
spustite az pak, diky modularnimu jadru se mi bez potizi podarilo
demonstrovat funkcnost ati tv wonder na uplne cizim pocitaci.

a kdyz uz jsem zminil sax, nikdy se mi nepodarilo donutit xf86setup
pracovat defaultne s svga serverem, ne s vga16 (ted me napada, ze jsem
mohl udelat symlink vga16 na svga, ale nevim, zdy by to behalo), diky tomu
nenastavim pomoci xf86setup karty typu s3 (nastavim, kdyz to spustim z
x-ek, ale to uz musim mit xka nastavene a spustene), beha vam to nejak?

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487