FW: masquerade

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Srpen 21 09:49:34 CEST 2001

konference sendmail spi, zkusim to zde.

Mam problem, ktery s tim souvisi:

1.Chci prepisovat domenu u vsech adres.
v genericstable bych musel IMHO vypsat vsechny adresy.

jinak receno: at si uzivatel da za zavinac jakoukoli domenu, bude
tam mit nasefirma.cz.

2. Druha moznost je nepovolit RELAY, pokud je v from: jina domena

V sendmailu 8.10 a 8.9.3 minimalne jsem jednu z techto moznosti
mel, ted uz jsem z toho tak zblbly, ze nevim kde kterou.

S pozdravem Martin Reiser