Nefunguje ls | grep

Houmles h na n.cz
Úterý Srpen 21 10:03:35 CEST 2001

Zdar,
rozhodne nic nezkazis nahrazenim ls |grep za ls -1 |grep
imho vypis nekolika fajlu na jedne radce je normalni vlastnosti ls,
parametr -1 udava ze co zaznam to jedna radka a funguje vzdy a spravne...
jen tak pro informaci: man bash a podivej se na promenou $IFS, mozna ze
tim na neco prijdes, skoro mi prijde ze by problem mohl byt prave tady...

lost+found??

--
:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz