detekce scanovani portu

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Srpen 21 11:50:11 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Bareš Václav wrote:

> jedna se mi o kopirovani pomoci rcp z linuxu.

No pokud mate spravne .rhosts nebo hosts.equiv (u .rhosts pro roota je
navic finta ze mu musi patrit a nektere implementace vyzaduji i aby byl
jen pro nej citelny ) tak pak ze zkusenosti vim, ze zalezi co do toho
rhosts napisete za jmeno stroje - nekdy to chtelo jen jmeno nekdy cele
FQDN - obvykle jem to delel experimentalne napsal jsem oboje - pro BFU
jak "pocitac" tak "pocitac.domena.cz" a ono to zacalo chodit - jeste
zabava je pokud se pouzivaji NIS ale to snad nebude Vas pripad.

Hodne veci mi tady behalo mezi PCTCP pod DOSEm na SUnOS, Solaris i ruzne
verze linuxu a jeste ruzne mezi sebou a dalo to vzdy trochu fusku, nez
jsem rcp uchodil.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *