Nefunguje ls | grep

Úterý Srpen 21 12:25:01 CEST 2001

On Tue, Aug 21, 2001 at 07:53:30AM +0200, Josef Varilek wrote:

> nicmene tento pocitac dela tohle:
>
> [root na diana network-scripts]# ls
> ifcfg-eth0  ifdown-post  ifup-aliases  ifup-ppp
> ifcfg-eth1  ifdown-ppp   ifup-ipx      ifup-routes
> ifcfg-lo    ifdown-sl    ifup-plip     ifup-sl
> ifdown      ifup         ifup-post     network-functions
>
> [root na diana network-scripts]# ls | grep ifcfg
> ifcfg-eth0  ifdown-post  ifup-aliases  ifup-ppp
> ifcfg-eth1  ifdown-ppp   ifup-ipx      ifup-routes
> ifcfg-lo    ifdown-sl    ifup-plip     ifup-sl
> [root na diana network-scripts]#

Vyzera to tak, ze ls nezisti, ze ma presmerovany vystup.

ls | less - vypise subory samostatne na riadky

Hladal by som dovod, preco ls nezisti, ze ma presmerovany vystup, alebo
pouzil prepinac -1. Grep vypise vzdy riadok, kde sa nachadza vzor.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...