RedHat a instalace balicku

Úterý Srpen 21 12:33:36 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Mošnička Roman wrote:

> je mozne jiz v nainstalovanem RH spustit programek pro instalaci
> balicku,ktery mi automaticky vyresi zavislosti ? Na mysli mam
> programek, ktery mi nabizi balicky ktere jsou na instalacnich CDckach
> tridene do kategorii, a jestlize to je treba,tak resi zavislosti mezi
> balicky. Treba programek,ktery je pouzity v instalacnim programu.
> Potrebuju programek na konzoli na pod Xka!

Existuje rpmfind, ale ten potrebuje pristup do Internetu.

Podobnym zpusobem funguji nove up2date (tj. krome aktualizace se da pouzit
i pro instalaci vcetne vyreseni zavislosti, alespon jeho posledni verze z
pripravovane 7.2).

SuSE ma proprietalni nastroj, ke kteremu nejsou dodavany zdrojaky.

--
                        Milan Kerslager