Nefunguje ls | grep

Houmles h na n.cz
Úterý Srpen 21 13:29:41 CEST 2001

Ahoj,
export IFS=<hodnota>, jinak ta co pises je defaultni a obvykle je
spravne. Idealne si ji echem vypis do souboru a podivej se pak jestli
obsahuje mezeru, tabulator a odradkovani. (echo $IFS>file)
Nastaveni - idealne asi v rc skriptech, ja vetsinou na zacatku a
konci kazdeho skriptu delam:
OLDIFS=$IFS
IFS="
"
...script...
IFS=$OLDIFS
unset OLDIFS

--
:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz